نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

وزیر لنگی

شنیده ها حاکی است زمزمه هایی مبنی بر استیضاح وزیر لنگی به گوش میرسد... استیضاح استیضاح استیضاح... این است شعار اس اس... البته خب کاملا بعید میدونم  چون در اینصورت دولت به علت تعدد استیضاح کار خودش به استیضاح میکشه و اونوقت حسن باید استیضاح بشه و یعنی به نظر شما ما به حد کافی آدم لنگی در میان خود اصولگراها نداریم که نخوان به خاطر شکایت استقلال همچین اتفاقی بیفته؟ ولی به هر حال ننگ بر وزیر لنگی... استیضاح استیضاح استیضاح     

محمود خان

خب ظاهرا محمود خان سرمربی جدید استقلال اعلام شد  برای محمود خان و استقلال آرزوی سربلندی و موفقیت دارم و امیدوارم محمود خان یه نظم درست و حسابی به تیم محبوب ما بده 

خب مبارک لنگیا باشه!

خب به هر حال مبارک لنگیا باشه چون در شرایط سختی برنده شدند... اما بهشون توصیه میکنم بجای کری خوندن برای استقلال برید و بتونید و شخصیتشو داشته باشید و حالشو ببرید...  بویژه به اون آذری جهرمی بی جنبه...

استقلال

نشتیات بدینوسیله حمایت خود را از هواداران استقلالی که با تجمع در مقابل مجلس خواستار استیضاح وزیر شده اند اعلام میدارد. به هیچ عنوان اتفاقی به نظر نمیرسد که تیم استقلال چهار فصل متوالی در ابتدای فصل دچار بحران باشد و پیشکسوتان ارزنده این باشگاه در هیئت مدیره مورد استفاده قرار نگیرند. ننگ بر وزیر لنگی. استیضاح، استیضاح، استیضاح... این نشان از یک فساد گسترده و سازمان دهی شده دارد... 

توصیه برادرانه...

واقعا به وزیر وزرای کابینه حسن توصیه میکنم بجای این لنگی بازی های نفرت برانگیز و بچه گانه خودتون فکری به حال مملکت که نمیکنید اقلا فکری به حال خودتون بکنید... اشتباه نشه یه وقت به آخرت میدونم اعتقاد خاصی ندارید و بدیهتا پوچگرا هستید... به فکر شخصیت و زندگی دنیوی خودتون باشید اقلا... به فکر هر چیزی باشید که وضعیتتون رو از این پوچی در بیاره... نگران نشید یه وقت ها درخواست نکردم خدای ناکرده برای مردم کاری بکنید ها... یعنی اصلا ما استقلالی ها حوصله اش رو نداریم که مثل نیشکر هفت تپه اعتصاب غذا و اینها بخوایم بکنیم...مشکلمون هم مساله کارد و استخون نیست اصلا... یه کل کل فوتبالی هست که خداروشکر فقط اعصاب و روان مارو خورد و خراب میکنه و زیاد به شیکممون ربطی نداره... خب اصلا به من چه که بخوام به شماها توصیه بکنم. خب از اول همینو بگو... خب شما که وزیر ارتباطاتی الان میری آی پی منو در میاری سرویس دهنده اینترنت رو پیدا میکنی از اونور خود منو پیدا میکنی همون بلایی که سر نیشکر هفت تپه آوردید سر منم میارید... خب من چرا حواسم جمع نیست... ببخشید. ککه خوردم... اشتباه کردم... با لنگی جماعت نباید کل کل کرد...

نسخه حسن برای مشکلات...

میگم حسن متاسفانه بعد از اینکه دلار ده برابر شد و مملکت به مشکلات شدید اقتصادی دچار شد نسخه بسیار جالبی ارائه داده... چه نسخه ای؟ مقاومت در برابر دوشمن... ایستادگی... شکر خدا کردن که آب و برق داریم و غیره و ذلک... حسن همچنین گفته است که علت مشکلات ما آمریکاست و او تقصیری ندارد... خب حسن واقعا تقصیری که ندارد... حسن از بیخ بی لیاقت است... یعنی حسن اشتباهی بوده... اصلا چنین آدم بیسواد و بی لیاقتی نباید رییس جمهور میشده... چنین آدمی نباید مسوولیت های ساده تری هم میداشته... چنین آدمی نباید اصلا بهش توجه میشده... حالا بگذریم... چی؟ پس به کی رای بدیم؟ من نمیدونم... شما میدونید؟

اهم اخبار...

با عرض تبریک جهت برد و صعود استقلال ... درود بر همه گلزنان... درود بر سید حسین حسینی که چه توپی گرفت وقتی بازی صفر صفر بود. .. درود بر همه..   و همچنین با آرزوی موفقیت برای لنگیا که از حق نگذریم مظلوم واقع شدند‌...