نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شاسی

شاسی ز سراپرده عالم دگر آمد،،،، این شاس گرفتار ز شاسی خبر آمد،،، آن شاس نگون‌بخت به وقتش فشل آمد،،،، 

نشتیات

دستمدرکاران عزیز توجه فرمایید، نشتیات هیچ تغییری نکرده و همچنان مطابق گذشته بر رسالت خود، مطابق با اونیشیچی باعد ادامه خواهد داد، از شرایط اونیشیچی اونیشیچی دلسرد نخواهد شد و همچنان بیرادر مو، خوایر مو،،،، بو ایکه مو اقدرت خدافظی بیم،،،، همچنان با شما و در کنار شمایم، مگر ای قدرت خوش به داد مو برسه،،،، با شما و در کنار شمایم 

اونیشیچی باعد در مقابل اونیشچی اونیشیچی

ببینید من بارها گفتم که اونیشیچی باعد!!! اما در حین سوق به سمت اونیشیچی باعد همیشه شرایط اونیشیچی اونیشیچی رخ میدهد. در این شرایط هدف همچنان نیل به اونیشیچی باعد هست اما با توجه به شرایط جدید پیش آمده ممکن است نیاز باشد به موفقیت های نسبی و واقعگرایانه دل خوش کنیم.......

یه چیز

یه چیز هم بگم که به نظر من بچه های ایرانی از همه نظر اونیشی چه باعد، بخصوص از لحاظ قر کمر که عالی....

Bury all your secrets in my skin... come away with innocence, leave me with my sins.... the air around me still feels like ....

 

با تشکر از آقای مجری....


ببییییییییننننن مااااااااااااادددددددرررررررر 


ننننزززززززززززا


یییییییییییییید


ههههههههه......

درباره کنسرت متالیکا سائو پائولو و بوینس آیرس....

خب ببینید من اصلا از اولش هم گفتم. عشق است متال. ما در عرصه متال و راک پیشرفتهای چشمگیری در دنیا داشته ایم. حالا قضیه این کنسرت سائو پائولو و بوینس آیرس چیه؟ ببینید من اصلا نمیخوام این قضیه رو اونقدرها هم گنده اش بکنم. قضیه اش هر چی که هست ایشالا خیره. و ذکر این نکته ضروری هست که هنرمند باید از دل جامعه باشه و برای جامعه. 



 

حالشو ببر!!!

 

تحولات اس اس

خب این اخبار اخیرا مطرح شده که فرهاد خان میخواد بره و اسامی چون استراماچونی، لوچسکو، دنیزلی و چند گزینه ایرانی دیگر چون جواد نکونام مطرح شده. من امیدوارم که فرهاد خان بمونه و از باشگاه هم تقاضا دارم که به هر حال توقعات مالی فرهاد خان رو در حد توان بعد از قهرمانی برآورده کنند. منتظر هستم ببینم که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

Have You Ever Seen The Rain

 

جوجو

خب جاتون خالی گفتم این مدت خیلی اتفاقات افتاد. یکیش همین که وسه بهبوهه قهرمانی اس اس یه دفعه یه جوجو در زد و اومد تو که خب توجه منو شدیدا به خودش جلب کرد و فعلا دارم ازش مراقبت میکنم ولی نمیدونم باید چکار کنم. اگر کسی جوجو نیاز داره به نشانی دبلیو دبلیو دبلیو تماس بگیره.

در مورد کنسرت سائو پائولو و بوینس آیرس

خب، قول داده بودم در این مورد صحبت کنم اما فعلا به دلایلی ترجیح میدم که این صحبت رو به تعویق بندازم. از ذکر جزئیاتش معذورم ولی قول میدم حتما سر موقعش در این مورد هم صحبت کنم. 

حال؟ احوال؟

خب این روزها اتفاقات زیادی افتاده. بذارید اول به مردم آبادان تسلیت بگم بابت حادثه متروپل. در مورد جشن قهرمانی اس اس بگم که خیلی دوست داشتم و خیلی باشکوه برگزار شد. بخصوص اشکهای فرهاد خان، گیتار و عینک آفتابی ارسلان، لات بازیهای دوست داشتنی بچه ها، فرزندان بازیکنان، سایر مربیان، غلامپور، پین، یک فصل رویایی بود برای استقلال با درخشش ستاره های جوان و خارجی. حسین زاده بینظیر بود. حردانی از میانه فصل اومد و خیلی موثر بود جلوی چندین گل رو گرفت و گل قهرمانی هم زد. آرمان رمضانی که چقدر پر هیجان هست. سید حسین حسینی که چقدر سریع به یک ستون تبدیل شده. چشمی که واقعا با همین سن جوان بازیکنها رو در تیم خیلی خوب سوپروایز میکنه. عارف غلامی که خیلی وفادار، پر اعتماد به نفس از مصدومیت خارج شد و در سخت ترین شرایط به تیم کمک کرد. دانشگر که خب من خودم فنش هستم میدونم حاشیه زیاد داره ولی من خودم به شخصه فنشم. یزدانی و مرادمند که بیشک تاثیر بسیار زیادی در ثبات تیمی استقلال داشتند این فصل و امیدوارم هرچه سریعتر برگردند. وریا غفوری که واقعا لقب کاپیتان برازنده اش هست. دلم برای اون نفوذهای یبارکیش تنگ شده حیف که فقط تو آسیا از اون نفوذا میزنه. سمت چپ که جعفر سلمانی واقعا هم گل زد و هم دوستداشتنی بود. مسلما شاهد پیشرفت چشمگیری ازش خواهیم بود در استقلال اگه بمونه. سیلوا که با پرچم برزیل در جشن قهرمانی شرکت کرده بود و واقعا استقلال برزیلته و چقدر برزیلی خوب و موفق در استقلال داشتیم. سیلوا، جانواریو و پادوانی. همینجا جا داره از همه مسوولین درخواست کنم که هرچه سریعتر به مشکل جناب آقای لئوناردو پادوانی رسیدگی کنند. هافبک های استقلال، مهدی پور، نیک نفس، آمانوف، خاقانی، آذری، مهری و رضاوند که نیم فصل جدا شد. مهدی پور یک پیشرفت اساسی داشت امسال و یعنی اینکه توی استقلال خیلی عالی جا افتاد و من شخصا بسیار هم از نقش باشگاه و نقش بازیکن در این زمینه لذت بردم. نیک نفس که واقعا از جون و دل برای استقلال جنگید و مشکل استقلال رو اون وسط حل کرد. آمانوف که خیلی بازیشو دوست داشتم و قراردادش ایشالا طولانی هست و بیشتر جا بیفته. خاقانی که خودم خیلی بهش علاقه دارم و به نظرم بازیکن بزرگی میشه تربیت شده استقلال! خواهید دید... رضا آذری هم که اینقدر استقلالی بوده که این چند فصل در کنار استقلال بوده و باز هم به عنوان بازیکن ذخیره بسیار موثر و دوست داشتنی بود... دیگه کم کم به قول معروف به اسباب و اثاثیه باشگاه تبدیل شده  ولی خب این قهرمانی رو خیلی زیاد مدیون حسین زاده و یامگا هستیم که چه گلهای پیروزی بخشی زدند در میانه فصل. رودی ژستد هم که خب به لنگ زد و نشون داد که بازیکن باکلاسی هست ولی خب شرایط فوتبال ایران براش به نظرم خیلی عجیب بود در ابتدا چون اصلا توی ایران فوتبال بازی نمیکنن یه چیز دیگه بازی میکنن  بازیکنای دیگه ای که جا موندن فکر میکنم ابوالفضل جلالی، سعید مهری، امیرعلی صادقی بودند که در طول فصل در کنار تیم بار همه چیز رو به دوش کشیدند و قطعا بازیکنان بزرگی میشن بعد از این قهرمانی. و اما در نهایت درسته که سید حسین حسینی ستون اصلی تیم بود ولی اصلا به هیچ عنوان نمیشه این مرد دوست داشتنی که اصلا هیچ کس توقع درخشش رو نداشت و چه تاثیرش در اس اس به دل نشست یعنی علیرضا رضایی دروازبان دوم اس اس که صمیمانه همه شون رو دوست دارم. بخصوص فرهاد خان و با تشکر ویژه از سردار آجرلو که به این تیم نظم واقعی داد.

جه مه...

و دیجه ا جه مه خبجی نیجد!!!‌ بجج جودم جه به جیج وجد جن المجوج جوتاه نمیجم.... بجید جودجون بجیلید، بجولید، بجاجید و دیجه جودتون....