نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قرار ابدی

با خودم قرار گذاشته بودم

که دیگر شعر ننویسم

آخر شعرهایی 

که جایی چاپ نشوند

ارزش ریالی ندارند

حالا بماند

که شعرهای چاپ شده هم

جز دردسر مفرط چیزی نیستند

ارزش ریالی به درد شعر نمیخورد

این تصمیم سیاسی درستی نیست 

که شعر هایم را چاپ کنم

برای همین

با خودم قرار گذاشته بودم

که دیگر شعر ننویسم

هنوز به حد کافی چیزی به شما مربوط نمیشود

اکثر چیزها بیشتر به خودم مربوط هستند

شما هم از خواندن شعر های من لذت نخواهید برد!

پس همان بهتر که به قرار خودم

وفادار میماندم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.