نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دلقک بازی چند جانبه بین المللی

در راستای برقراری یک دوره جدید از مناسبات دلقک بازی چندجانبه بین المللی به ملکه انگلیس توصیه میکنم مسابقاتی راه اندازی کنند برای تکریم دروازه بان های سوراخ، که هر کی بیشتر گل خورد برنده شه، هنر دروازه بان هم باید اون باشه که بیشتر بتونه دل دفاعو بدست بیاره که پاس رو به عقب تو دروازه بده و هی دروازه بان جا خالی بده گل بخوره، دفه بعد باز به علت کاریزمای دروازه بان و وجوب احترامش دوباره دفاع نتونه به دروازه بان نه بگه و پاس رو به عقب بده، دروازه بان هم جا خالی بده گل بخوره، همینطوری هی بازی ادامه پیدا کنههههه تااااااا زمانی که دفاعا دیگه خودشونم خسته بشن اصلا فلسفه فوتبال بره زیر سوال، بعد ملکه انگلیس بقیه مسابقات فوتبالم به هم بزنه و آخر عمری یه بلایی سر همه بیاره که دیگه اصلا نشه فوتبال بازی کرد، برنده بشه چون تونسته ورزش فوتبالم با یک دلقک بازی چندجانبه بین المللی نابود کنه، بعد تیم گوانگجوی چین بیاد با حمایت حزب کمونیست فوتبالو احیا کنه و بعدش دیگه روز از نو روزی از نو!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.