نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تحت الشعار حیا کن (پیام من به تحت الشعار!)

آاااای تحت الشعاااار، ای که تنها کاری که بلدی اینه که به سیگار کشیدن من گیر بدی چون سیگار کشیدن من باعث میشه مشکلات تو حل نشه اونم چون من سیگاریمو دخترا از سیگار بدشون میااااد، اونم چون جلو دختر دامنم از دست نرفت و تو نتونستی بهم گیر بدی که من شعور ندارم خودمو جلو دختر کنترل کنم، آاای تحت الشعار، اگه من به تو ثابت کنم که از تو تحت الشعار ترم خودت خجالت میکشی؟ اگه بهت ثابت بشه اوباما هم از تو تحت الشعارتره خجالت میکشی؟ اگه بهت ثابت بشه که دانلد ترامپ هم از تو تحت الشعار تره خجالت میکشی؟ اگه ثابت بشه هیلاری کلینتون هم تحت الشعارتره خجالت میکشی؟ اگه ثابت شه برنی سندرز هم تحت الشعارتره خجالت میکشی؟ اگه بهت ثابت بشه دیکاپریو هم تحت الشعارتره خجالت میکشی؟ خجالت نمیکشی؟ باشه منم سیگار میکشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.