نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تحت الشعار در ریاضیات!

باشه خب، من خودم میدونم که تحت الشعار نباید درباره ریاضی زیاد زر زد اما گفتم محض احتیاط یه چیزی بپرونم که یه وقتی اگه لازم شد،،،، تحت الشعار تونستن با "کانستریند اپتیمیزیشن" چه فرقی میکنه؟ مگه همه نمیدونن همچون مبحثی هم در ریاضیات هست هم لازمه؟ حالا "کانسترینتشو" شخص خاصی تعریف نمیکنه! کانسترینت یه چیزیه که تو دنیا وجود داره! باشه دیگه درباره ریاضی من حرفی نمیزنم و شما هم درباره ریاضی دیگه حرفی نزنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.