نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در خلال داستان کوتاهی از رومن گاری درباره شجاعت نوشته بود که: "قهرمان در مواجهه با خطرات مهلک، ارزشهای ماندگار زندگی را زیر پا میگذارد..." این به نظرم چیزیه که خیلیا و بویژه میرحسین موسوی متوجه اون نبوده اند! یعنی شاید بشه گفت احمدی نجاد بیش از موسوی متوجه اون بوده، حالا اینکه من معتقدم احمدی نجاد از موسوی شجاعتره دلیل نمیشه که من با احمدی نجاد بیشتر حال میکنم، یا اصلا معنیش این نیست که من از چلمن بودن موسوی خوشم میاد! اما در کل اگر صرفا به مبحث شجاعت که لازمه مسائل هست بویژه در زمینه رویارویی شدییییید!!!! بپردازیم، متوجه میشیم که احمدی نجاد از موسوی شجاعتره و موسوس اصلا رهبر جالبی برای یک جنبش مخالف نیست! جا داره جوانان وطن که کلشون هم بوی قورمه سبزی میده توجه کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.