نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به هادی ساعی

داداششش، درسته که تو طلای المپیکی ولی هنوز ممکنه یه آخوند بیشتر از تو مساله روز ملی مارو درک کنه! آخه میدونی درسته که من کشته مرده آخوند شدن نیستم، اما کشور ما! که نه کشور تو هنوز رییس جمهور غیر آخوند موفقی نداشته! یکم به همون کانستریند اپتیمیزیشن فکر کن شاید به نتایج بهتری رسیدی، مگه تو تکواندو کار نیستی؟ مگه تو تکوتندو محدودیت نیست؟ مگه هر ضربه ای تو تکواندو مجازه؟ مگه تکواندورو کسی درست نکزده؟مگه تکواندو معروف نشد؟ بیخیال من! تو که خودت تو این خرابشده موفقی! فک کن منم جزو حریفاتم که باید برد تا مدال طلا بگیری! فقط هم به همین زبون کوفتی زر مبزنم که ضرب المثلاش هیچ معنی نمیده،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.