نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به همه کسایی که بهم حسودی میکنن!

باور کنید من فقط یه اتاق از خودم دارم که اونم خانواده ام لطف کرده و به من داده، فک کنم بابت اونم خانواده ام حتی خیلی اذیت شده باشه، اتاقم هم مثل معبدم میمونه، من معبدمو خیلی بیشتر از تیرهای چراغ برق دوست دارم، حالا اگه دلتون خواست برقارو قطع کنید که معبدم تاریک شه، چه ایرادی داره؟ من که از تاریکی بیشتر از شما خوشم میاد؟ خلاصه اش اینه که من دلم نمیخواد کسی به معبد من حسودی کنه، من که جز معبدم چیزی نخواستم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.