نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قضیه ازدواج من با ناتالی پورتمن

داشتم فکر میکردم که خیلیا حالا فکر میکنن که همه این اظهار نظرهاا و چیزهاایی که من میگم واسه اینه که رو قضیه ازدواجم با ناتالی پورتمن سرپوش بذارم، اینه که خواستم بگم نه این حرفها واسه سرپوش گذاشتن رو قضیه ازدواجم با ناتالی پورتمن نیست، من واقعا قراره با ناتالی پورتمن ازدواج کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 07:40 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بگذار این مردم
هر چه دل شان می خواهد،بگویند
تو خورشید منی
حتی اگر
از پشت کوه آمده باشی ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.