نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بحث سنگین!

چهل و پنج دقیقه بحث سنگین کردیم. یعنی نه از این بحث ها که شما میکنید. بحث سنگین! سنگین! سنجین! دیجه به چی زبونی حالیش کنم؟ بحث سنگین بود. آخرش البته حق با من بود. البته اونطور که مشخص شد بعدا حق با اون بود. بعدش مشخص شد حق با من بود. اما کاریش نمیشد کرد، واقعا حق با اون بود. حالا حق با منه حق با اونه این چیزا رو من دیگه حالیم نیست. حق با اونیه که هست...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.