نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شاس سوم

این شاس من، ای شاس من
ای وای بر بی شاس من

....

شاسم دگر بیشاس شد
از شاس سرنشناس شد

....

آن شاس بی شاسش بگو
شاسی سلامت میکند

....

شیشش بگو هفتش بگو
شیشه شکستش را بگو

....

کاهش بگو آهش بگو
آن گاو نر بی شاس شد

....

ای شاس سرگردان بدی
آن شاس با مستان بدی

....

از شاس بیگاهش بگو
از کار شهشاسش بگو

....

ای شاس دیگرگون شدی
مایه تعجب دیگران شدی

....

آن شاس دیوانست او
او شاس بی شاس است او

....

او را بگو او را بگو
گل گل بلا گول گول گرا

....

ای گوگول قشنگم
بیا دورت بگردم!

پی نوشت:

....

همه کس طالب شاس است
چه شاسکول چه مشنگ

..... 


همه کس طالب شاسی است
چه بلبل چه پلنگ

....

همه کس اسکل ناز است
همش شاس نهان است

....

شلم شوربا شدی ای شاس
چرا شاسکول نبود آن کس؟

....

شاسی به در میکده روزی رفت،
سرگشته و حیران
گفت ساقی کرمی کن
ساقیا، دست تو خوب است
دست من خوب نیست
ساقیا رحمی کن
ساقی گفت ... (!)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.