نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شب دوم از دور برگشت دور یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در شب دوم از دور برگشت دور یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کلا بد شانسی نیاوردم، یعنی در عین بد شانسی خوش شانسی آوردم و بالاخره اتلتیکو مادرید دست به همون کاری زد که به عرضه نیاز داشت و موفق شد!!!! حالا نه اینکه من با بارسلونا پدر کشتگی داشته باشم، نه! من اتفاقا خودمو یک کاتالان به حساب میارم، اما اتلتیکو واقعا دست به کاری ستودنی زد! اتلتیکو خاطره فوتبالیستا و سوباسا اوزارا رو برای همه زنده کرد! اتلتیکو در بازی سختی که نیاز داشت به بارسلونا گل بزنه، گل زد و برنده شد، اتلتیکو حتی در دور رفت کارت قرمز گرفت و از مجموع صد و هشتاد دقیقه بازی حدود یک چهارمشم ده نفره بازی کرد، اتلتیکو باهوش بود، اتلتیکو از اون فوتبالا بازی کرد که همه هرچی تو تلویزیون زل زدن نفهمیدن چجوری! یاشاسین اتلتیکو! در بازی دیگر که من البته تماشا نکردم با وجود اینکه بنفیکا فراتر از حد تصور ظاهر شد و با بیرن مونیخ تو مونیخ مساوی کرد، اما باز راه به جایی نبرد، تا بایرن مونیخ هنوز شکست ناپذیر به نظر بیاد، یاشاسین بایرن مونیخ که شکست ناپذیر به نظر میاد. حالا رئال مادرید، منچستر سیتی، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به دور نیمه نهایی رسیدن. یاشاسین به همشون غیر از منچستر سیتی که خیلی رو مغزه! امیدوارم یه بار منچستر یونایتد باز بیاد بالا!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.