نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بوف کور

بعد از اینکه بوف کورو یه بار دیگه خوندم، آرزو کردم که ای کاش خیلیا بجای بوف کور بودن و یا به جای بوف کور بار اومده بودن از همون ابتدا پیرمرد ختزرپنزری بودن، چیزی که البته خودم لنگه یه بوف کور آرزو کردم و ای کاش بجای آرزو کردن کار بیشتری از دستم بر میومد!

نظرات 1 + ارسال نظر
maloosak پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:15 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
96518

ممنون از نظرتون، ولی من بارها گفتم، بازم میگم، لینکتون درپیته، یعنی تقصیر خودتون نیستا، لینکتون درپیته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.