نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سوال من از اردوغان

اردوغان صحبت کرده و یه فرض خیلی ابتدایی رو درباره اسلام مرتکب شده، برای اطلاع بیشتر به این مقاله رجوع کنید:


http://edition.cnn.com/2016/04/14/opinions/solidarity-can-defeat-terrorism-erdogan/index.html


درباره فضایل اسلام، اردوغان زیاد صحبت کرده و بدیهتا نمیشه فضایل اسلام رو نادیده گرفت، به قول بعضی از اونام که اگه دین نبود نونشون در نمیومد نمیشه چرخو از اول اختراع کرد، بخصوص دین اسلام دینی نیست که بشه توش چرخو از اول اختراع کزد، بخش قابل توجهی از قرآن هم درباره موسی حرف زده، دز این میان آیا اشتباه نیست که نادیده بگیریم که اکثر تروریست ها از میان مسلمان زاده ها هستند؟ یعنی فقر فرهنگی مسلمین که مثل کبک سرشونو تو زیر برف فرو کردن و یادشون میره که تا چه میزان از نظر تربیتی و امنیتی ضعیف فهمیدند، و ضعیف ظاهر شدند، به چه کوتاهی هایی مربوط میشه؟ چرا بجای اینکه بگیم دین اسلام بر عدالت تاکید داره، تاکیدمون بر اون نیست که عدالت همواره در پیشگاه خداوند اتفاق میفتد و نه در پیشگاه دیگری؟ کی قرار لست مسلمین چرخ را بفهمند، و بدانند فراگیری آنچه به قانون زندگی و به قانون طبیعت مربوط است، فراکیری سازنده و ضروری است، کی قرار لست مسلمین دست از تنبل فکری بردارند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.