نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد حکومت و حقوق حکومتی من

میدونید؟ در مورد حکومت ایران من تحقیق کردم، یه چیزایی فهمیدم، که به قدری بد بوووود! که حتی نمیتونم بازگو کنم، یه چیزهایی در حد خیانت به کشور که راست راست در تاریخ حکومت صورت گرفته، اونم از قصد! حالا بیخیال، نمیخوام فاز سنگین سیاسی بردارم، ترجیح میدم بیشتر در مورد حکومت صحبت نکنم و خودمو به دردسر نندازم، میشه هم گفت که دولت جدید به طور نسبی اوضاعو بهتر کرده، اما واضح و عیان است که خیلی از دولتمردان هم هستند که دلشون آب میشه واسه بازگشت به دوران احمدینجاد و واسه دور بعدش جاپای خودشونو محکم کنن، بنده خداها حق دارن، از نون خوردن میفتن، زن وبچه دارن، عیالوارن! به پست و حقوق حکومتی نیازمندن! کلیه حقوق حکومتی خودمم به همونا که از حکومت شاکی بودن و تو حبس خانگی بودن یا هستن واگذار میکنم که از نظر سیاسی کار صحیحی هست، البته، مزاح میکنم! نشتیات که قدرتی نداره!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.