نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در برخورد با هیلاری کلینتون، ناتانیاهو و محمود عباس میدونید؟ نمیدونید؟

در برخورد با ناتانیاهو و هیلاری کلینتون و محمود عباس میدونید باید چکار کرد؟ نمیدونید؟ باید رفت جلو همونطوری که بردپیت تو زیرزمین با یارو صاحب زیر زمین تو فایت کلاب رفتار کرد باهاشون رفتار کرد، به نظر من که هیلاری کلینتون مترسکی بیش نیست تو سیاست که هنوز مردی رو هم که طعمه مناسبی برای اهپاف سیاسیش باشه پیدا نکرده، یه بار با بن لادن عکس میگیره، یه بار با ناتانیاهو و محمود عباس، به نظرم برنی سندرز درسته که داره خیلی محکم جلوش ایستادگی میکنه، در ضمن جان کری هم از وقتی وزیر خارجه آمریکا شد، به وضوح روند سازنده تری رو آمریکا در پیش گرفت، همینطور مدودف در پیت هم که رفت کنار و بجاش پوتین و لاورف بیشتر مطرح شدن، روسیه هم روند بهتری در پیش گرفت، من که فقط این مسائلو میفهمم، عددی نیستم، وگرنه خاتمی بره باز احمدینجادو ژست بگیره لیس بزنه، موسوی هم بعدش بره با طناب خاتمی تو چاه، مملکت به سیاست چه نیازی داره؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.