نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره آستانه داربی بزرگ پایتخت!

در آستانه داربی بزرگ پایتخت، هرچیزیرو که پرسپولیسی ها لازمه بدونن گفتم، و هیچوقت هم از اون درویش تصادفیای پرسپولیسی نیستم، مجتبی جباری هم خیلی خوب گذاشت در پرسپولیس، اومانیا و برانکو هم درسته که باشخصیتن اما اگه باهاشون حال کنم پس اونمیشهچه چی میشه؟ من یک استقلالی کاملا مشروع و دو آتشه بوده و هستم و هیچوقت هم عدد چهل و چهارو به سامامه فیلان و فیلان اس ام اس نمیکنم، نتیجه بازی هم شش بر صفر به سود پرسپولیس، اصلا چه فرقی میکنه واسه من؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.