نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

میدونید؟ نمیدونید؟

میدونید؟ نمیدونید؟ من فکر میکنم با این پستای اخیری که من نوشتم، این بازی میتونست نقطه عطفی باشه در قوتبال ما، نه فقط اینبار، بلکه همیشه، چون میدونید که، فوتبال به هر حال اهمیت تاریخی داره، اما کو گوش شنواااا؟ کو آدم تاریخ فهم؟ از کوچیک بگیر و برو تابزرگ، البته دقت کردم بعضی خردسالان اخیرا بهتر میفهمن، گربه ها هم حالشون بهتر شده، اما کو گوش شنوا؟ کوووووو؟ کوووووو؟ و و و و و و و و ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.