نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بعد از داربی یزرگ پایتخت!

خب، همونطور که انتظار میرفت تیم مورد علاقه من استقلال سوراخ شد، این تفاوتی در استقلالی بودن من ایجاد نکرد، اما دلم میخواد یه چیزیو بگم، که یه وقت اگه نگم رو دلم میمونه، خاک عالم بر سر پلیس و نیروی انتظامی که نمیتونهپجلوی وروذ مواد منفجره ای رو که به گواهی همین صدا و سیمای خودمون خطرناکه رو بگیره! یعنی من اگه یه موقه مشکلی تو زندگیم پیش بیاد هم ترجیح میدم به پلیس مراجعه نکنم، احتمالا دوستیاش هم مثل دوستی خیلیا دوستی خاله خرسه اس! بابا قرار بود بانوان برن استلدیوم! نشد که! خوبه حالا صدام حسین بهمون حمله نکرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.