نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جا داره البته!

جا داره البته از همینجا به عنوان یک نشتیاتی تمام عیار بگم که ما مثل جواد ظریف نیستیم که فریفته عشوه های موگرینی بشیم، ما همه از همینجا مخالفت خودمونو با عشوه های موگرینی اعلام میکنیم و این خودش بویژه نقطه عطفی بود بعد از داربی بزرگ پایتخت، کاش رفته بودم استادیوم ولی خب خیلی احتیاط کردم و خیلی درپیتم و از طرفی احتمال میدادم  استقلال ببازه و از طرف دیگه هم که بارون اومد به هر حال من یادمه اون سری بازی ایران و کره شمالی قدیم قبل از کیم هم یه بار تو استادیوم بودیم یه نارنجکی زدن پرسپولیسیا زیر پای بازیکن کره شمالی که من خودم یه صحنه یادم میاد که هیچ وقت شبیهشو تو زندگیم ندیده بوذم، یه آدم کره شمالیی وسط زمین دیدم که از همه جاش داشت دود بلند میشد، البته هیچکدوم این خاطرات به پای اون نیروهای امنیتی روسی نمیرسه که ریختن تو سینما هم گروگانگیرارو کشتن و هم گروگانارو، البته از اون موقه خیلی گذشته، از اون موقه تا حالا خیلی اتفاقا افتاده که من بعضیاشو به طور تصادفی و بعضیاشم به خاطر حضور فیزیکی در جاهای عجیبی که حتی باور نمیکنید، و بعضیاشم به خاطر دیدن رفتارهای عصبی خیلیا بعد از نوشتن مقاله هام یادم مونده، اینکه همه اون آدمها به من فهموندن علم مهم نیست و چیزی که مهمه اون عشق و صفاییه که بین استاد دانشگاها برقراره اما خب دیگه اون موقه دیر شده بود و من خودم به اهمیت علم پی برده بودم و و و و و و و و و و و ،،،،

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به فروشگاه من سر بزنید

http://buyy.eshopfa.net/Details/42378/elect1735

ممنون ما یخچالمون خودش داره، آب تهران هم هنو فاضلاب نیس!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.