نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به صادق هدایت به زبان فارسی!

وااای صاااادق کجایی که یادت بخیر، وااااای صادق کجایی که یادت بخیر، الهی که نور به قبرت بباره، الهی که من تا آخر عمر گشادی کنم تو به همه جا بفهمی، الهیییی که یکی غیر منم بوف کورو بفهمه، تو زندگی مویو ایرو اورو کردی، تو خوتو ا همه خلایق متمایز کردی، تو عشق و علاقه مو به بو کورو به عق زدن تبدیل کردی، تو عق واقعیو به م  نیشود دایدی، تو تو فقط تو، دلخوشیام فقط تو، عاشقیام فقط تو، تو تو تو همهچیم تو، دنیای من فقط تو دلخوشیام فقط تو،،،،، حتی بانوانم دیگه با تو حال کنن، دیگه اصا هرکی اجازش با منه با تو حال کنه، دیگه اصا همه بفهمن، دیگه اصا تو مولویم سولاخ کردی،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.