نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

آنگلا مرکل!

من اسم صدر اعظم آلمان هی یادم میرفت، گفتم بنویسم دیگه یادم نره، و اتفاقا به سیاستمدارانمون هم توصیه میکنم با ایشون حال کنن، موگرینی یکم بچه اس و به نظرمیاد تو فاز آتئیستاس، حالا من که میدونم آتئیستا مغزشون به فلسفه نمیکشید رفتن دین اختراع کردن، ولی خب چکار کنن؟ اونام مشکل دارن، اونام نیاز به بدبختی گروهی دارن، نیاز دارن به هرحال گند زدنشونم به یه بهانه هایی توجیح کنن! حالا نه اینکه طرفدارای سایر ادیان خیلی توپن، مثلا مسلمین که کارشون به داعش و القاعده کشید، مسیحیا که به قرون وسطی و بچه بازی در کلیسا، یهودیام که هرچی صبر کردن موسی نیومد، فعلا دنبال سامری میگردن گیر نمیاد! من توصیه ام اینه که همه توجه کنند دین و فلسفه شدیدا به هم مربوطن و اون از جمله عقاید کیرکگارد و اگزیستانسیالیستام که هست و جا داره بگم خب چه ایرادی دلره، از اون جایی که من خودم دیدم یه عده هستن از این ایسم میسم ایست میست تیست نیست اینا هرچی جلوشون بگی از ضایعترین ایستی که گیرشون بیاد مثلا از نیهلیست بهت فحش میدن، لنگه احمدینجااااد، خب دیگه، جا داره بگم که من اصولا خودمو یه اگزیستانسیالیست میدونم و به نظرم اگزیستانسیالیست بودن نه تنها با روح دین از جهت مفهومی در تناقض نیست بلکه حتی شمس تبریزی هم اگزیستانسیابیست بوده به نظرم،، بلکه حتی اگزیستانسیالیست درست کسی است که اصول دین اسلام را از نظر مفهومی بداند، و البته شدیدا با پوپولیسم و نیهلیسم افراطی هم در تناقض هست، بلکه فقط نوعی رایج و بدیهی و آشکار از نیهلیسم در اگزیستانسیالیسم مفهوم میدهد، مثل لذت بردن از آسمان و دریا، و چه خاک برسرا که نیهلیستایی باشن که حتی نیهلیسمشون به لذت بردن از چیزی مربوط نشه، من شنیدم به اون میگن سادیسم و مازوخیسم، مثل همون خاتمی و ناتانیاهو و ایادی استکباری که همشون فرق چندانی هم با احمدینجاد ندارن! به قول فروغ فرخزاد که انشالله شیش دانگش با گوشکوب بخوره تو سر ناتانیاهو و درویش تصادفبا، که پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی است و و و و و و و و و و و ،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.