نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کپی برابر اصل

داشتم کپی برابر اصل کیارستمی رو نگاه میکردم، به این نتیجه رسیدم که کپی در حقیقا قطعا با اصل تفاوت میکنه اما خب اصلا اونطور به نظر نمیرسه و همش هم به ضرر اصل تموم میشه، البته اصل خودش به قدری به ضرر بقیه اس که نمیشه باور کرد حتی به درد میخوره، ولی خب یه جورایی مثل واکسن بدبختی میمونه، ولی خب یادم افتاد که واکسن بدبختی هنوز کشف نشده، یا اگرم کشف شده باشه خیلیا ازش راضی نیستن، به هر حال واکسن بدبختی هنوز به بهره برداری انبوه نرسیده! البته من یه آدمایی رو میشناختم که به قدری نابغه بودن فرق کپی رو با اصل میفهمیدن و برای اصل هم بیشتر ارزش قائل بودن به قدری که همون توانایی واکسن بدبختیشون بود، اما من واسه بدبختی دنبال واکسن نیستم، من مث مسعود کیمیایی میخوام بدبختیو ریشه کن کنم! میفهمییید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.