نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به دستگاههای اطلاعاتی

اینکه کسی رو در معرض کار انجام شده قرار بدهیم، نه هنر خاصی به حساب میاد و نه شاهکاری ستودنیست!!!! در مقابل کار انجام شده قرار دادن شخصی برای اون شخص نه تنها مزیت به حساب نمیاد بلکه برای اون فرد نوعی تهدید و محدودیت به حساب میاد!!!! اینکه شخصی رو در در مقابل کار انجام شده قرار بدید، برای حل مشکل خودتونه عمدتا و نه برای حل مشکل کس دیگری، اینکه کسی رو در معرض کار انجام شده قرار بدید، به درد عمتون میخوره و برای اون شخص مسوولیتی ایجاد نمیکنه، این صرفا نوعی اخطار به حساب میاد برای افراد جامعه، که ما چه از نظر قانونی و چه از نظر شخصی در جامعه ای به شدت بسته زندگی میکنیم، اون بخشی از آزادی که ممکن هست اونم تو خلا البته، آزادی اندیشه هست و نه آزادی دیگری که خب ما همونم باید برای خاطر خودمون به فال نیک بگیریم، نه واسه خاطر دستگاههای اطلاعاتی، غیر از خلا اگه احساس کردید زرنگید میشه تو اتاق کتاب خوند، یه کتابایی که عمدتا در قفسه های خاصی از شهر کتاب هستند و عمدتا هم مضمون عرفانی و یا علوم انسانی دارند، البته از جنبه ادبی علوم انسانی رو مورد توجه قرار دادن که روش ملموستری هم هست برای نزدیک شدن به مفاهیم پایه ای عرفان و علوم انسانی.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.