نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

واکسن پوچگرایی

دلشتم فکر میکردم چه کارهای ساده ای میتوانند سطح زندگی مردم را ارتقاع دهند، مثلا من خودم هر وقت بخواهم سطح زندگی خودم را ارتقاع دهم یکی از لین کارها را انتخاب میکنم: کتاب خواندن، فیلم دیدن، پیاده روی و به پارک رفتن، مسافرت با قطار، کوه رفتن، مطلب جدید یاد گرفتن، بازی جدید یادگرفتن، ... هر یک از این کارها میتواند به سادگی ذهن شخص را به نوعی محتوا مشغول سازد. به خود بقبولانیم در قرن بیست ویکم زندگی میکنیم و بزرگترین مزیت زندگی در این قرن، در دسترس بودن محتوای قابل اتکاست، در ضمن مطلب علمی دانسته شده آن است که گنجایش مغز خیلی بیش از آن چیزی است که تصور میشد، در ضمن امکان دانستن مفاهیم عمیق نیز در صورت دسترسی به محتوایی که مطلب را در سطح انتزاعی قابل فهم و ملموس برای ما توضیح دهد و یا به ما عرضه کند، منتفی نیست. همواره ایمان داشته باشیم که عاقبت جوینده یابنده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.