نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

داخل پرانتز

داخل پرانتز میخوام عرض کنم یه مطلبیو که به نظرم حقیقته! هستن یه آدمهای ضاله ای داخل حکومت جمهوری اسلامی که بعضا دیده شده در مهمترین مناسک معنوی نظام هم ایفای نقش میکنند و گویا مورد توجه مقام معظم رهبری هم هستند. من یکی از این آدمها رو نام میبرم به نام سعید حدادیان که پیش اومده در گذشته من از نزدیک دیدم که این آدم چه در اعتقادات و چه در عمل آدم ضاله ای هست! این آدم بارها دیده شده که به مقام معظم رهبری نزدیکه. همه میدونن که مقام معظم رهبری به هیچ عنوان آدم انتقادپذیری نیست و وظیفه نظارت بر کارهای رهبری هم بر عهده مجلس خبرگان هست. یه آدمی مثل سعید حدادیان، چه مزیتی بر شاخه کلی علوم انسانی داره که وقتی مقام معظم رهبری موضع گیری میکنه به همچون آدمی (که نظیر شعبان بی مخ  که به گواهی کتب درسی ما آدم مذمومی هست هم بی شباهت نیست!) اظهار نزدیکی میکنه! و به شاخه کلی علوم انسانی که حاصل تلاشهای بی دریغ و" توحیدی" عده ای از خود گذشته در طول تاریخ است اظهار دوری! چه اسلامیست که علوم انسانی درست را هم نمیفهمد؟ من همه این حرفهارو در پیشگاه خداوند و در پیشگاه مردم شهیدپرور ایران گفتم، اون دسته از مردم شهید پرور که خوندند و به دردشون خورد و تونستن بفهمن که خب نوش جونشون، اون دسته از مردم شهید پرور هم که نخوندن و یا جدی نگرفتن و یا نفهمیدن خب به درک! اونایی هم که شهید پرور نیستن به من ربطی نداره، من واسه شهادت اهمیت قائلم، به ویژه برای همه ائمه شهید و معتقدم شهادت مفهوم خاصی داره که آقای سعید حدادیان به کلی از اون مطلع نیست! چه بسا افرادی که در همون علوم انسانی در طول تاریخ به درجه شهادت رسیدند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.