نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

من عمدتا!

با عرض سلام، من عمدتا خنده دار هستم، قابل ابن عیار هم همونطور، و اصلا از مسائل سیاسی کلا بدم میاد! جرا؟ جون یه همجون جیزی مجل سیاجت جه جلا محجور دج دیجالهای مجدودید و ناجوانی جاریخ جاده جدا اجد، به جور جلی، جیلی به جرد ما نمیجورد! به جرد سیاجیون جیز نمیجورد، مثلا در طول تاریخ چنتا سیاستمدار شاخص بوده؟ ناپلئون بناپارت؟ چرچیل؟ استالین؟ لنین؟ لینکلن؟ مصدق؟ حالا عمضش برو زمینه های دیگه رو نگاه کن، چقدر فیلسوف درست حسابی هست، چقدر نویسنده درست و حسابی هست، چقدر نقاش درست حسابی هست، چقدر هنرپیشه درست و حسابی هست، چقدر دانشمند درست و حسابی هستو جقدر عالم درست و حسابی هست، چقدر مبارز درست و حسابی هست، چیه بیخود سیاستمدارا واسه همه قیافه میگیرن؟ نکنه جدیداشون آدم حسابی ترن ما خبر نداریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.