نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

منظر تاریخی

والله بخدا من نوحه خون نیستم، رقابتی هم تو نوحه خونا با سعید حدادیان ندارم، از زیارت عاشورام بدم میاد، حدادیان هم همش مستحق بد و براس، دانلد ترامپ هم بهتره بپاد که درسته سعید حدادیان تو آمریکا نیس ولی چیییی؟ داااس؟ سعبون بی مخ که بوده تو آمریکا! خلاصش دانلد ترامپم بپاد که یه وقت به نفع سعید حدادیان نشه که چییی؟ داااسسس؟ جرا عاقل کند کازی که باااز آااارد شیشه خورده؟ میگم من نوحه خون نیستم ولی اگه یه بار یکی بهم گفته بود بیا توتلویزیون درباره واقعه عاشورا از منظر تاریخی صحبت کن فکر میکنم خیلی بهتر میتونستم با همین تحصیلات و مطالعات خودم اون مسائل کلیدی رو که باید بهش اشاره کنم بگم، چرا؟ چون هم تاریخ معنی میده و هم منطق! جایی هم که منطق به بن بست میرسه به لحاظ تاریخی و جریان وقایع از اهمیت بالایی برخورداره که البته به بنبست رسیدن منطق بعضا به سود برخی علما نیست چون عقل کلن! همینطور خیلی بیخودی هم معتقدم اگه من تونستم خوب واقعه عاشورا رو بفهمم یا کسی اگه تونست بفهمه نه به نفع خاتمی میشد و نه به نفع احمدینجاد، چرا؟ چون تو خاتمی همش باید یه احمقایی مثل احمدینجاد باشن که نه میشه کاریشون کرد و نه میشه درست و حسابی اصلاحشون کرد که بریم به اصلاح کردن بقیه اهتمام کنیم تو حکومت، تو احمدینجاد هم که بارک الله واقعاااا! من اصلا اهمیت کار امام حسین رو به خاطر یزیدی وثل احمدینجاد بود که متوجه شدم، اصلا باور کنید برای اثبات اهمیت امام حسین احمدینجاد به قدری ظلم یزید رو از نظر "همگانی" به تصویر کشید، که هرکی اهمیت امام حسینو نمیدونست واقعا شیر فهم شد، این من فکر میکنم به خاصیت استاد دانشگاه بودن ایشون برمیگرده که چون ایشونوبلد بود چطوری باید مسائلو به همهپشیرفهم کرد اونطوری شد؟ البته من شنیدم که ایشون تو دانشگاه استاد سخت گیری نیست و خیلی دخترا هم از ایشون خوششون میاد و همه به ایشون تهمت زدن و شنیدم که ایشون در عین شیرفهم کردن مطلب خیلی هم خوب نمره میده، من شنیدم که اصلا ایشون در جایگاه استادی یه بار هم همرو به گردش همگانی دعوت کرده تا همه خودشون برن و از نزدیک با مسائل آشنا بشن و ببینن که تار یخ چطور تحریف شده و اون امام حسین بوده که یزیدو شکست داده اونم زه معنای حقیقی، خب دیگه فک کنم که همه فهمیدن که حق مطلبو در مورد احمدینجاد ادا کردم، به ویژه برای اون دوستام که تو آمریکا زمان احمدینجاد تو مایکروسافت استخدام شدن، و سنبل برآورد تینیجر، و به حسن روحانی هم بگم، التماااس نکن، التماااس نکن، من همونم که دیگه بعد از این کارا اصلا نمیتونم واسه دولت کار کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.