نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در پاسخ به اینهااااییییی کحححححح

در پاسخ به اونهایی هم که محض رسش سفیدی و به خاطر امنیت ملس احمدینجادین باید چی گفت؟ باید گفت که اصلا رااااه نداره ماسمالی کردن احمدینجااااد!!!! امنیت ملیو همپخودش تو قوطی کرده بود احمدینجاد به خاطر سانتریفیوژ! به خاطر جسم بیجان! به خاطر بت پرستی! البته چون ایشون استاد دانشگاهن به سرعت یه برنامه هایی در دست احداث دارن که به سرعت سانتریفیوژارو به مصرف پزشکی برسونن، خداوکیلی، خداوکیلی، کسی تا حالا استفاده دیگه ای واسه سانتریفیوژ کسی بل نیست، اگه میخواید خودتون برید پیشنهاد بدین که با سامتریفیوژا چکار کنن، وگرنه من خودم که شخصا شیفته بمب اتمم، بقیه رو نمیدونم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.