نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره مطالب اخیر!

ببخشید، در مورد مطالب اخیر احساس میکنم که واقعا به قدری سنگین صحبت کردم که مغز خیلیا دیگه نمیکشه و ممکنه تو خیابون وحشی بشن! خلاصه موقه راه رفتن تو پیاده رو مراقب خودتون باشید، بیچاره خاتمی که اصلا مغزش نمیکشه تو کنج عزلت نشسته، همونطور استاد سابق خودم، همشون، همشون از دم، همشون از دم دیگه بنده خداها مغزشون نمیکشه، اگه خواستید یا تونستید دوباره اینو بخونید، کدومو بخونید؟ اینو، اونو،


http://balayaa.blogsky.com/1394/07/11/post-782


یعنی توشو! دیگه مغزتون اونقد که میکشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.