نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در سی ان ان بود

در سی ان ان بود که یک خبرنگار کانادایی که گویا یکی از انواع همشهری های بنده هم بوده، ایشونو یک گروه تندرو اسلامی در فیلیپین گروگان گرفته بعدشم کشته! نشستیم تو همین اتاقمون تو تهران بعد از مدتها که از برگشتنمون از کانادا میگذشت خدارو شکر کردیم که مارو کسی گروگان نگرفته نکشته! پس این شد گفتمان سازی جهادی و انقلابی!

نظرات 1 + ارسال نظر
لوله و اتصالات پلی اتیلن سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 08:58 http://sepehralborz.ir

مطالب شما بسیار جذاب است

خیلی ممنون، من اگه هر زمانی به لوله نیاز پیدا کنم حتما میام سراغ شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.