نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نقطه نظر دینی

خب لازم دیدم که در مورد نوشته قبل یه روشنسازی هم بکنم، که از نقطه نظر دینی یعنی از نقطه نظر اون درجه عالی اسلامی که واقعا هم در طول تاریخ دیده شده که وجود داشته، بزرگانی مثل ائمه، بو علی سینا، عرفای ادبی ما، و شاید یک سری از اعرابی که در زمینه علمی خوب کوشیدند و هنوز خوب میکوشند ولی ما خیلی نمیشناسیمشون هنوز، در اون زمینه ها، در مورد پست قبلی باید بگم که شخص اهل کتابی که متمدن زندگی میکنه مسلما از نقطه نظر اسلامی درست هم همیشه محترمتر هست از مسلمین مرتدی که محاربه میکنند! اینو خوب برید بهشون فکر کنید، اگه من تو زندگی معتقدم برای افرادی از ادیان دیگر که مرتد و محارب نیستند بیشتر احتران قائلم حتما همین طرز فکر جهادی و انقلابی من هست، چرا؟ چون ما همه معتقدیم که کشورمون هشت سال علیه صدام حسین جنگیده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.