نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نقطه نظر سیاسی به درد همه ارکان یک جامعه نمیخوره! اصلا این حرف چیزیه که میشه از نظر ریاضی اثبات کرد. من این ادعا رو میکنم و کسی هم اگر خلافشو ادعا کرد مجازه بیاد با من بحث کنه. بعید میدونم کسی در کل این خرابشده کوفتی باشه که حتی جراتشو داشته باشه بیاد با من بحث کنه! یعنی چی؟ یعنی اصلا از نظر ریاضی هم شما مسائل بهینه سازی رو فرض کنید، نقطه نظر سیاسی یک چیزی شبیه بعضی محدودیتهایی (کانسترینت!) میمونه که در مساله تعریف میشه وگرنه اون چیزی که نیست که باید بهینه بشه حالا یا ماکزیمم و یا مینیمم. چی ماکزیمم بشه؟ مثلا سطح سواد و یا سطح تغذیه و یا سطح محرومیت زدایی مثلا ماکزیمم بشه. چی مینیمم بشه؟ فقر، هزینه زمانی،هزینه مالی،هزینه انسانی، بیسوادی، محرومیت، دور افتادگی و امثالهم! که اون یه تابعیه که میشه با توجه به آمار رسمی شبیه سازی کرد. کسی نمیتونه بیاد بگه آقا سیاست ماکزیمم بشه! چه معنی میده سیاست ماکزیمم بشه؟ که همه اینها طرز فکرهای جهادی و انقلابی هست که بنده در راستای خون شهیدان و در جهت دفاع و پیشرفت دستاوردهای مربوط به هشت سال دفاع مقدس عنوان کردم به عنوان یک شهروند ایرانی!!!! من نمیدونم آقای سعید حدادیان که برای دفن کردن شهدای گمنام در دانشگاه شریف گاز اشکاور میزد تا چه حد با این صحبتها موافقه؟ یا اونایی که به خوابگاه دانشجوهای دانشگاه تهران "حمله" کردند، و دانشجویان بیپناه رو به جرم دفاع از یک روزنامه "کشتند" و "مجروح" کردند! من نمیدونم سعید عسکر که "سعید حجاریان" رو ترور کرد، من نمیدونم اونهایی که به جرم کتاب نوشتن یک عده ای رو در قتلهای زنجیره ای "ترور" کردند، من نمیدونم اونها کجای طرز فکرشون انقلابی و جهادی بوده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.