نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بی ایمانی یعنی چی؟

خب! به نظر من هر کسی که باور نداشت "کانستریند اپتیمیزیشن" یک چیزیه که میشه به نحو درست تعریف کرد، و به نحو درست استفاده کرد و به نتیجه موفق و قابل قبولی هم در سطح اجتماعی رسید، به نظر من هر کسی که باور نداشت به اون مساله ایمان نداره! هر کسی که باور نداشت به اون مساله کافره! چرا؟ چون پیامبران الهی نیز از همون ابتدا حرفی جز اون نمیزدند! منتهی پیامبران الهی درسته که از نبوغ بسیار بالایی برخوردار بودند، اما خب علم ریاضی که اون موقع اونقدر پیشرفت نکرده بود، رسانه که اون موقع اونقدر پیشرفت نکرده بود، دولتها که اون موقع اونقدر پیشرفت نکرده بود. اصلا این همون چیزیه که من از رزمی کارها درخواست کردم که بهش فکر کنن. چرا؟ چون بعضی از رزمی کارها هم چون خیلی باهوشن میتونن بفهمن که فلسفه ورزشهای رزمی در چیه. یو اف سی هم همونطور. چون به هر حال هر نوع لگدی، هر نوع مشتی که تو یو اف سی مجاز نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.