نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره آااب دهن بز!

ببینید، دقت کنید که من وقتی میگم از نظر اسلام ارزش حکومت از آااب دهن بز هم کمتره اون همون حرفیه که پیامبر اسلام به ابوسفیان میزد!!!! یعنی هر وقت شد که "کار" بهتری انجام داد اصلا از نظر اسلام اگر در "توان" باشه که کار بهتری انجام داد "واجبه" که باید کار بهتری انجام داد. اگر در "توان" نیست که کار بهتری انجام داد "مستحبه" که باید کار بهتری انجام داد! من همه این حرفها رو از نقطه نظرات دیگه درباره دین میزنم با شناختی که نسبت به دین اسلام دارم و با شناختی که نسبت به موفقیتهای تاریخی اون دارم! وگرنه دین اسلام هم که همش از نظر تاریخی پیروزی نبوده، بوده یک تعدادی قرنهای متماااااادیییی، که اصلا همش تلاش مسلمین بوده اون که به جای اینکه هزینه زمانی رو پایین بیارن، هدفشون اون بوده که هزینه زمانیو ببرن بالااااا! یعنی هدف حکومت مسلمین اون بوده در اون زمان که عمدتا اون به حکومت بنی عباس مربوط میشه که قاتل ائمه هم هست. منم نمیگم که ما بگیریم هرکی تو حکومته رو خفه کنیم که! من میگم بگیریم صرفا اوناییو که مثل بختک بنی عباسی به جون همه افتادن خفه کنیم! لنگه همین یارو بابک زنجانی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.