نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نصیحت من به پرسپولیسی ها

من حرف خاصی با پرسپوسیلیسیها ندارم، فقط به عنوان یک استقلالی یک نصیحت برادرانه دارم، که ببینید، استقلال یک توهم نیست! استقلال یک واقعیته! بعضی وقتا این حس به آدم دست میده که پرسپولیسیا تو مغزشون یه جوری تصور میکنن که استقلال توهمه! اصلا یکی از دلایل اینکه من از اول استقلالی شدم همین بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرد میانسال چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 18:43 http://ansd.blogsky.com/

سلام
جانا سخن از زبان من میگویی...
موفق باشی...

بعضا دیده شده که سخن از زبان پرسپولیسی ها میگویم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.