نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ایف میف!

در سی ان ان بود که این مغز کامپیوتری اف سی و پنج که گویا دو هزار و پونصدتاش چارصد میلیارد دلاره! ، میگن انگار مغز این هواپیما تو نرم افزارش مشکل داره، معلوم نیست تا سال دو هزار و نوزده درست شه! خواستم از همین الان به دانلد ترامپ اخطار داده باشم که اگه فردای روزی خلبان خواست شلیک کنه، تو یه موقعی که تو اوج هیجان بود یهو الکی بوق زد که بال هواپیما آتیش گرفته خلبان دست و پاشو گم کرد هواپیمارو با مغز کوبید تو تیر چراغ برق، من هسچ مسوولیتی قبول نمیکنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.