نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نامگذاری امسال

خیلی خب دیگه، حالا که به اینجا رسید جا داره که از طرف خودم امسال رو نامگذاری کنم. دوست دارم که امسال رو سال اگزیستانسیالیسم و تو حید فلسفی نامگذاری کنم، امکان حرکات پوپولیستی و نشتی های تنبل گرایانه در نامگذاری به حداقل رسیده، اما خب فراری از پوپولیستا نیست، جهت کاهش هرچه بیشتر دردسرهای پوپولیستی به همه مردم نشت میکنم که خودتون مثل بچه آدم از عربستان و اوباما که نهایتا تو عربستان فرود اومد دوری کنید، جا داره یک بار دیگر بگیم یاشاسین تیراختور، یاشاسین ذوب آهن، یاشاسین!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.