نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد تیرلختور

از من سوال شده که چرا میگی تیراختور؟ چرا نمیگی تراکتور؟ در پاسخ باید بگم که محض ارا! من نه تنها به عنوان یک نشتیاتی تمام عیار مطمئنم که از این باشگاه شکایتی بابت این نام دریافت نکردم، بلکه حتی یادمه اون موقعی که کلشون با پرسپولیس بالا بود هم هوادارای این تیم تیمشونو تیراختور تشویق میکردن، خوشم اومد که یک نوع هویت تیمی جدیدی در کشور بوجود اومد که توانست عیار خودشو سالیان پیاپی حفظ کنه! به نظرم تیراختور خیلی کار بزرگی کرد. من که اصلا با نام تیراختور خیلی حال کرده بودم، هرکی هم که هنوز درگیر اینه که حتما باید به جای خ از ک استفاده کرد به نظرم آدم ملا لغتی کله پوکیه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.