نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

از من سوال شده!

از من سوال شده باز که دااسسس اگه بازی بعدی که استقلال باتیراختور بازی داره باخت چی؟ در جواب باید بگم، روزیگار گددااار، بیبین چه بازیهایی بر سر آدم میاره زیندگاااانیییی! من واقعا عادت دارم، حالا مثلا از بچگی هم که من استقلالی بودم یادمه که یه بار استقلال اوضاعش درام شد، همه بازیکناشم از دست داد رفت دسته سه، بعد با سوکو موروخوف دوباره برگشت، چرا؟ چون احتمالا به خاطر اونکه استقلال قخرمان آسیا شده بود! چه میدونم والله، شاید یه یزیدی چیزی چوب لای چرخ استقلال گذاشته بوده! خب حالا که چی؟ هر بازیکنی برای تیم خودش زحمت میکشه، اینگونه سوالها در ذهن من شائبه پرسپولیسی بودن بعضیارو ایجاد میکنه و همونطور که میدونیم پرسپولیسیا چون از نظر روحی مشکل دارن اصولا نمیتونن امسال که سال اگزیستانسیالیسم و توحید فلسفی نامگذاری شده حتی خیلی خوب تحمل کنن. یعنی اصلا مشخصه که حتی در صورت قهرمانی هم پرسپولیسیها نمیتونن امسالو تحمل کنن، یعنی پرسپولیس از همون موقع که احمدینجاد رفت تو شهرداری با مشکل مواجه شد! حلا سر همرو درد نیارم، اصلا مربی تیراختور استقلالیه و با این تیم نتایج درخشانی در آسیا کسب کرده، هم همیشه استقلال و تیراختور در راستای اینکه خلا تیمی همو از جهت بازیکن پر کنن و به شادابی لیگ کمک کنن خیلی خوب با هم همکاری کردن، اینه که خواستم بگم مشکلی نیست همه متوجهن که من استقلالیم و اگر تیراختور ایستیگلالم شیچست بده براش هم مهم هست و هم به برد نیاز داره اما به هر حال رقابته دیگه! من درک میکنک، من پرسپولیسی نیستم! من جا داره اصلا اعلام کنم که نمیدونم چه حکمتی داره که هر وقت لیگ تعطیل میشه استقلال میاد صدر جدول؟ شاید خدا داره زمینه آدم شدن پرسپولیسو فراهم میکنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.