نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی دویست و هفته فایت بین المللی!

یو اف سی دویست تا حالا به کرات فایتاش عوض شده و انگار اینبار دیگه قراره جونز با کورمیه مسابقه بده، در ضمن نوشته شده که در اون هفته چند سری مسابقات دیگه هم هست و اون هفته رو اصلا یو افذسی، هفته فایت بین المللی یو اف سی، نامگذاری کرده که قراره در یه برنامه دیگه هم یوانا جی چک یه مسابقه تایتل داشته باشه، از خنده پاره شدم که دینا وایت هم به اندازه کیم بامزه اس و هفته فایت بین المللی درست کرده، دینا وایت هرکی هستی، هرچی هستی، خدا لبخندو از لبانت کم نکنه! من یکیو که خیلی شاد کردی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.