نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره فضائل احمدینجاد

درباره فضائل احمدینجاد هرچی صحبت شده، بیخود صحبت شده، بی مورد صحبت شده، بیجا صحبت شده، اشتباه صحبت شده، فک میکنم جا داره بیشتر به معایب احمدینجاد فکر کنیم، مثلا اون ضایع ترین ایراد احمدینجاد که هشت سال رییس جمهور بود هنوز نمیدونه رییس جمهور به چی میگن؟ به اون نکته که نه تنها با بقیه درگیر بوپ، حتی با خودشم درگیر بود، از نظرش چیز مهمی در سطح اجتماعی اصلا وجود نداشت که بخواد بهش پرداخته بشه و کل دین و فلسفه رو هم با قیافه پوپولیستی دینی زیر پا گذاشت، به قدری خنده دار ضایع شد که آخر سر اخوان المسلمینم با کفش زد تو سرش، و به قدری خودشو گم کرده بود آخرسر اصلا یه عده از آیین بهاییت و از همجنس گراها و غیره و ذلک بودن که اهمیتشون ثابت شد همشونم رفتن تو پاچه من! اما من میدونی؟ اصلا حوصله ندارم، فک میکنم یه جا باید رفت تو پاچه همشون!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.