نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره آبروریزی

درباره آبروریزی میگم یه چیز جدید گفتم، میگم، اگه سر کسی داد بزنی یا به یارو بد و بیراه بگی، یا حالشو خیلی بدجور بگیری و اون داد یا بد و بیراه یا حالگیری خودش خواه ناخواه به نفع همون یارو تموم شه، اون یارواه که آبروریزیه، نه اونی که داد زده یا بد و بیراه گفته یا حالگیری کرده، بد میگم؟ حالا جا داره ملت شهیدپرور ما هم همه به این نکته بیشتر توجه کنن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.