نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

خبر بد برای مردم ایران درباره جاریخ!

ببخشید مردم ایران، خدارو هرچقدر قسمش دادیم پولدارمون نکرد! میدونید چرا؟ چون من خودم شخصا احساس میکنم و اعتقاد و ایمان راسخ دارم که سعدی به عنوان یک شخصیت تاریخی برجسته نقش بسیار عظیمتری از مقام معظم رهبری داشته! خلاصه ببخشید، پتانسیل ملی ما در حال حاضر اونقدر نیست. تمامی چیزایی که از این ملیت به ملیتهای دیگر در گذشته نشت کرده اون چیزاییه که از عقل ناقص ملی فعلی ما قویتره! ما باید بریم همون سعدیو بهتر بشناسیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.