نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

خب دیگه لیگ تموم شد و استقلال خوزستان قهرمان شد! به نظرم که واگیا یاشاسین ایستیگلال خوزستان! مسوولین خوزستانم بهتره دقت کنن که این تیم فصل بعد آش و لاش نشه و یه حضور آبرومند در آسیا داشته باشه! استقلال واگیا شانس آورد که گل دومو از صبا نخورد وگرنه اونطرف تیراختور آماده بود که مک پنش تا زده باشه به ایستیگلال اهواز و سوم شده باشه، البته جا داره همه مسوولین من جمله بازیکنان استقلال فینال جام حذفی رو جدی بگیرن که به هر حال تیراختور هم با این تیم خوب شانس حضور در آسیا رو از دست نده! پرسپولیس که آخرشم قهرمان نشد و من که فقط بازی پرسپولیسو نگاه میکردم دعا میکردم اصلا خبر بازی استقلال نیاد ولی واقعا جا داره فوتبال ما در کل از نظر روحی بیشتر تقویت بشه، بازیکنا همه برن پیش دکتر یه قرصی چیزی بخورن، من واقعا فکر میکنم که جا داشت پرسپولیس امروز چهار پنج تا گل بزنه و در حضور اونهمه تماشاچی قهرمان شه ولی خب، بخت با این تیم یار نبود! تهران بود و دود گازوییل که قهرمان نشد، خوزستان بود و ویسی که قهرمان شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.