نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مومنت آف تروث!

من از همینجا از همه خوانندگان این وبلاگ که تمام هم غمشون اینه که من با نشتیات به خاتمی لطمه بزنم، عذر خواهی کنم، ببخشید، من خود خاتمیم که این وبلاگو مینویسم، من چون میدونم همه ازم بدشون میاد به خودم تو نشتیات فحش میدادم که اصلاحطلبا پیروز شن، من حتی به ننه خودمم رحم نکردم! ببخشید من خاتمی نیستم، فقط خواستم یه وقت کسی وهم ورش نداره که خاتمی نویسنده نشتیاته، ممنون !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.