نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی صد و نود و هشت!

یو اف سی صد و نود و هشت هم انگاری تموم شده و میوچیچ موفق شده وردوم رو تو برزیل شکست بده و صاحب کمربند بشه! عجب خبر عجیبی! حالا احتمالا باید منتظر تکرار این مسابقه باشیم و یا مسابقه میوچیچ با ولاسکز؟ و یا مسابقه ولاسکز با وردوم؟ تصمیم یو اف سی در مورد مهمترین فایت سنگینوزن بعدی خیلی چیزهارو روشن میکنه! شاید حق میوچیچ باشه که ولاسکز ابتدا با وردوم مسابقه بده، اما شاید حق ولاسکز باشه که یه راست با میوچیچ مسابقه بده! شایدم حق وردوم باشه که صرفا یه فرصت دیگه به دست بیاره! اونم برابر ولاسکز! به هر حال به نظرم منطقی تر میاد که بعد ولاسکز و وردوم مسابقه بدن، و برنده اونها با میوچیچ مسابقه بده، البته من خودم ترجیح میدم که تا اون موقع میوچیچ یه فرصت دیگه هم مقابل مثلا شاید آلیستر اوریم بدست بیاره! من که ترجیح میدم میوچیچ با اوریم مسابقه بده، و ولاسکز با وردوم و بعد برنده هاشون با هم! شایدم برعکس، شایدم برعکس، شایدم برعکس!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.