نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در روزنامه نیییسسسسسسسست!

امروز تیتر اول از حسن روحانی نوشته که امروز شریک مورد اعتماد جامعه بین المللی هستیم، به نظرم جا داره ایشون یه دنده معکوس بکشه و توجه کنه که داره خیلی تند میره بیجهت. سرعت مجاز یکم محدودیتش بیشتره! به عنوان مثال من اگر جای حسن روحانی بودم صبر میکردم اول با موفقیت و با اقبال عمومی دو دور از ریاست جمهوریم تموم شه بعد اون حرفارو میزدم. چیه این سریاله که پارسا پیروزفر توش نقش یه سروان ایرانی رو در طول جنگ جهانی دوم بازی میکنه که درد و رنج میکشه به دلایلی! به نظرم اون سریال هم بازیگرش خیلی خوب بازی میکنه و هم کارگردانش خیلی خوب به جزیئات وقایع دقت کرده، حالا چه میدونم اگه خداااای نکرده، خدااااای نکرده، یکی پس فردا اومد گفت، دااسسس چرا به سناریو نویسش توجه نکردی؟ همه کارا که مال کارگردان نیست! هه هه هه هه! خب اصلا از همه عوامل این سریال باید تشکر کرد، خب اصلا از تولید کننده دوربینشم باید تشکر کرد. بعدش رییس قوه قضاییه یه چیزی گفته که امروز مسئله فلسطین مساله اول جهان اسلام است، من با اون حرف مخالفم! به نظرم به طور کلی ایشون جهان اسلامو با یه چیز دیگه عوضی گرفته! چون به هر حال بعیده که امیر مومنان هم توجه خاصی به دین سیاسی میورزیده، پس لذا بعید است که یک مساله سیاسی بتواند مهمترین مساله جهان اسلام باشد! ذت زیاد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.