نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مریم میرزاخانی

واقعا به نظرم جا داره که ایرانیا اقلا یکمی هم توجه کنن که مریم میرزاخانی اونقدر توانا بود. البته من که آبم با آکادمی جماعت تو یه جوب نمیره اما به هر حال تو اون جوب دیگه ای که من آبم توش میره خیلی هم با آکادمی جماعت پدرکشتگی ندارم. به هر حال جا داره که من به عنوان یک نشتیاتی تمام عیار موفقیت مریم میرزاخانی رو به همه و من جمله مقام معظم رهبری تبریک عرض کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.